Ik ben geboren en getogen Texelaar en woon samen met mijn man en drie kinderen in Den Burg.
Na de MAVO heb ik de opleiding Sociaal Pedagogisch Werk gedaan. Na jarenlang werkzaam hierin te zijn geweest, heb ik mezelf in 2024 succesvol om laten scholen tot Doktersassistente. Mijn stage heb ik mogen doorlopen bij Eilandpraktijk Texel en in maart 2025 heb ik mijn diploma behaald.
Nadat ik in de zomer van 2025 als invaller bij deze praktijk ben begonnen, ben ik inmiddels vast onderdeel van dit team!
Naast mijn werkzaamheden als doktersassistente ben ik ook actief bij het Rode Kruis. Samen met mijn man coördineer ik de EHBO bij alle evenementen op Texel.
Ik ben zeer leergierig en vind het leuk om nieuwe dingen te leren. Dit houdt me scherp en fris.